Svar på kommentar

2012-01-29 - 10:30:00


Hej Hej! Jag använder mig utav :Marocconoil  Curls det är en kräm jag alltid lägger i håret varje dag efter jag tvättat håret . Shampo & Balsam använder jag mig utav :Head and shoulders balsam och Shampo. Jag brukar variera med olika hår produkter .. Men använder alltid Marocconoil . Hoppas du blev nöjd . Puss Puss
Postat av: Laura

Bella du härmar lite mina inlägg xd

2012-01-29 - 11:29:47
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: lisa

tack för svaret vart brukar du köpa den och för hur mycket ?? :)

2012-01-29 - 19:42:53
Postat av: anna fahlgren

Fin blogg!

Följa varandra på bloglovin'? Behöver du hjälp att göra om bloggdesignen? Jag gör egna gratis! Delta i massa olika tävlingar?

Är du intresserad utav något av det du läst? Kommentera på min blogg eller skicka ett mejl!

Kram

2012-02-01 - 17:37:40
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0