God morgon!

2009-12-20 - 09:51:43
Har ni sovit bra?
Själv har jag det... låg och messa med leo igår kväll och emily.. -.- dem var dem ända som svara xD
Jag älskar alla här! förrutom rim och kicki och mirre eller vad fan hon hette!
Jag sov bra :)
Tittade på Pretty Woman! Den är ganska bra men har sett den typ 1000000 gånger hehe...
I kväll blir det EN komedi film ^^
Men kan typ inte blogga mer ska ringa www.mummz.blogg.se och www.paulinne.blogg.se
Postat av: Rim

Jag har ingen syssling :P du ba : Aa jag hatar hon : Rimsan och hennes kusiner och syssling. Jag säger att du är ett missfoster , ingen vill egentligen Ha dig på jorden ! Alla lixåm EVERYONE hatar dig ! Du har vänner , fasst egentligen vill de inte vara dina vänner eftersom man kan inte lita på en som dig ! Du bara taar andras vänner , om du håller på mera , så ´kmr jag hem till dig och säger ALLT du har gjort mot mig och mina kompisar , till din mamma och pappa :P Jag vet en knapp man trycker på andras bloggar , då kmr det upp var dem bor :P

2009-12-20 - 09:59:55
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0