Konstig vecka...LÄÄÄS!!

2009-12-03 - 17:20:31
I tisdags så när jag och laura var i säntrum så hände en skiit rolig sak!
Men pinsam för laura...
ni vet sånna snurr saker som man typ går in i själva centrumet i..
Först stoppade jag den 2 gånger och alla där inne trodde det var laura som hade stoppat den och ba:
-AAAAH
Sen blev det en lite springa som jag gick i genom och laura hon hann inte ut i den lilla springan så...När den springan  blev större så skulle hon ut men då så krockade hon in i den HAHA!!
Då skrattade alla runt om kring men två tjejer skrattade typ 100 gånger mer!
HAHA Men deras skratt var värst !!HAHA vi garva i hjäl oss! haha!!

Love to you all bells!

PS.Jag har data förbud tills på lördag nästa vecka..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0