God natt

2009-11-03 - 19:19:41

Tänkte bara säga god NATT i för väg!
Jag är sjuk idag också=( Men i morgon så är det sissta dagen hemma...Sen skolan!
Vilket kommer bli ja inte skiit kul och inte skiit tråkigt heller ....Men skola är skola så ...
Man mååste!!
Tänk att vara vuxen !
Fast det värkar inte vara kul det heller^^'Så ja jag vet inte!
Det roligaste är nog att vara bebis eller typ 0-6 år C:
För då är det typ fritt utom dagis då typ vid 1 års ålden men Komigen!
Dagis! Farligt ? NAJE kul..Att ha många kompisar...Tror jag..
Fast .. Ja !Gud vad jag pratar? Eller?
Jag har kollat på en film..Den heter don´t mess with Zoha typ..
Rolig kolla på den någon gång C: ni borde det^^'
MEn nu ska jag typ blogga m.m kolla typ www.fokis.se , www.kissies.se, www.paow.se den ja typ www.jojjisen.blogg.se! kolla dem ni också^^

Love to you all


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0