Papper till skolan!

2009-11-06 - 19:24:41
Hej alla sötisar!
Just nu är jag hos min morboror och hans tjej...Dom har ju barn mina KUSINER!
Idag i skolan var det typ bara idrott det var kul det var trampoliner,badmintong och pingis.
Sen hade vi SO eller NO.Sen var faktist dagen slut :) Konstigt men sant..

SKICKAT IN PAPPAER,TILL skolan !
En skolan jag vill men ändå inte vill gå i :( För alla mina kompisar har kommit tillbaka dem två bästisarna.NI vet!?
Och nu MÅSTE JAG BYTA SKOLA!!!
Men nu vill jag inte det.Men mamma säger att jag måste så...Måste.
Alla från min gamla klass går där så mamma sa att det skulle bli bättre men...Jag menar alla där är typ Fjortisar!
Så .... Vill inte okej? det är kul att alla från min gamla klass går dar men :( inte min nya jag går i nu!!
Blev arg på mamma när hon berättade...Grät men ....:'( vill inte byta skola!!
Jaja bort med alla dumma saker och till dem roliga.

Min kusin,Den minsta och jag tittade på pippi långstrump på de sju haven.PIPPI det var skiiit länge sen!
Haha men bra nu håller min kusin springa mot mig och krama mig ^^

Love to you all

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0