God morgon

2009-10-28 - 09:08:51

God morgon god morgon,Godmorgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Haha god morgon alla sötisar !
Just nu har jag presic kommit hem från min borshas dagis =P
Lämnade honom där...
När jag vaknade ställde jag mig och lagade pannkisar ^^
Dem blev Nja inte så goda men gåda....OKEJ !
Jag fuskade jag hade en färdig smet som man bara skulle hälla vatten och smör i!!!
Men jag ^^' orkade bara inte göra egen xD
Så familjen fick nöja sig ^^
Men nu ska jag typ blogga kolla www.foki.blogg.se s blogg och typ www.mummz.blogg.se det är min kompis haha sen ska jag nog röra på skinkorna..
Nä skoja men jaja bloggar sen^^

                                puss allan söta pigga läsare^^

                                

Postat av: hanna

är den där bilden från nån reklam bella xD??? <33

2009-10-29 - 18:10:38
URL: http://hanzqda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0