KUUL!

2010-04-05 - 10:11:38
Hej!
igår var jag ute med ewwza och Laura ;) Det var kul!
Vi körde land och rike eller vad det heter, gungleken, sen typ tog vi massor av kort .
Här kommer några bilder från igår! Jag ska också svara på en fråga som samantha fråga :P

Jag och i bakgrunden laura .


Ewwza och laura ;) söta va haha :D

Ewwza ! Du är allt du kommer alltid att vara den som lyser upp när det är mörkt!
Den som gör dagen roligare, Ditt skratt skrattar man åt när vi har kul!
12 år nu har jag kännt dig!  Hoppas du aldrig sviker mig eller jag sviker dig!

Ewwe och jag ♥

Från heron city det jag van i en spel grej ;)

SVAR TILL SAMANTHA!!
Unika besökare 50 sidvisningar 183
Postat av: hermy

allt bra:_?

2010-04-05 - 12:40:32
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0