HOT OR NOT!

2010-08-17 - 16:50:36
Som ni ser så är min design NY!
Jag älskar den haha :D
Men jag pallar typ inte blogga men ska göra en sak :D


BASEBOLL BYXOR OCH JACKOR!!




Vill inte vara taskig elr så men
JAG HATAR DEM!
Alla vill ha dem! Men dem är inte snygga !
Det är ett jävla H på dem !
Jag skulle aldrig ha på mig dem!
ALDRIG!!
Förlåt Till ER som gillar dem.. men jag gillar dem inte.
Fast  alla gillar vad dem gillar ..

MÅSTE BARA FRÅGA NÅGOT FOLK FRÅGAR ..

HOT OR NOT!
Postat av: sarah.

hähä grejen att alla gillar dom stör mig otroligt mycke så säger också nej tack till att springa ner och köpa det. hur är det med dig föresten ?

aja kram på dig!

2010-08-25 - 22:44:33
URL: http://soundofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0