Videoinlägg

2010-08-20 - 15:04:56
Hej!
Jag bloggade typ nyss på jennifers blogg...:D
Så jag tänkte att ni också kunde få ett inlägg av mig ; ) Men bara för att vara snäll haha D:
Nä men .. Jag bloggar ju för eran skull .. O.O eller okej jag bloggar mest för att jag vill ha något att göra... : ]
Jag kommer lägga ut ett video inlägg typ nu ; ) så ja kolla den ..Ps inte så bra micen crashar idag ..



Ja jag driver och som jag sa jag försöker inte vara rolig -.-




Det var dagens låt..
Jag har tänkt på en sak.. Jag skriver typ inget jag lägegr alltid ut en video elr bild .. Haha ..
Ska skärpa mig LOVAR!
Skåpet jennifer fick i skolan var skit äkligt! värsta spott loskan i : O med slemm BLÄ!
Okej men .. idag fick hon ett nyt .. Dem andra dagarna i skolan har hon delat med mig : D

PUSS OCH HEJ !
Postat av: ange

Den är inte bruten, det kallades tillväxtplattor och dom hade hoppat av och sedan på igen, om en vecka ser dom om det var det. :)

2010-08-20 - 17:56:41
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0