EN ROLIG DIALOG KOMMER MED !

2010-12-19 - 18:33:51

Vi har gäster dem ska gå snart . Jag var i Centrum med laura haha köpte en julklapp till min Morbror och hans tjej .Egentligen så skulle jag ta ut flätorna men Evelyn sa att hon typ snyter blod .
Det är inget farligt sa mamma men hon skulle typ ringa till doktorn .
Men Jag tar ut dem en annan dag då :D
Hahah Ska säga en sak nu!
En typ dialog som var skiit rolig hahah :
Maraki: Katten har en rumpa och kommer bajsa nu!(Han var seriös)
Jag och alla andra : HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
Eliam : Han kan bajsa och Prutta xD
Deras mamma: *Faik skrattar *

Eliam och maraki är 3 och 6 år :D
HAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAH

En av mina söta katter ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0