HAR EN FRÅGA ! SVARA PÅ DEN SÅ BLIR JAG EXTRA GLAD ELLER EXTRA LEDSEN HAHAHAHAHAHH

2010-12-22 - 21:09:17





Tänk om man kunde åka in i en "Serie " Gubbes huvud och kontrollera den att komma ut till oss .
Så jag och pottis min " på hittade serie gubbe " Kunde komma ut och hälsa på XD
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHH
Laura ska testa det haha på Lördag . Hon e korkad jag vet HAHAHAH :D
Visst ska du laura ?!(säg ja så att inlägget blir roligare) >8D
Men tänk nu om Pottis inte vill komma ut ur pappret och träffa oss ... Då kanske inte 2011 blir så som jag tänkt att det ska bli . Jag har en fråga ! till dig eller dig och dig ocg kanske DIG
Postat av: Anonym

Yey är först med att kommentera inlägget. ''wiho.'' - hoppas jag. okej, kanske hade fel. eller vad vet jag? skit samma



Jag har en figur. Han finns.

2010-12-22 - 23:38:12
URL: http://ewwe97.blogspot.com
Postat av: Laura :)

Bella.. Han är inte ens påhittad HAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH XD

2010-12-23 - 12:45:14
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0