THIS MADE MY DAY

2010-12-15 - 14:32:08

Jag kom hem för ett tag sen :D
Jag var hos tandläkaren. Men det roliga kommer nu!
När jag var på väg till tandläkaren så fick jag ett sms av mamma.
Där det stod : Kan du gå själv jag ska tvätta ,, Jag har en överakning till dig .
FAST DET  INTE ÄR JUL FICK JAG !

Jag är så GLAD!!
Ikväll ska jag äta min bulle och njuta av TOKIO HOTEL (Fast jag sett några av klippen, Hos laura)
TACK mamma !
Du ska veta att även om vi bråkar älskar jag dig mest på hela värden!
Alla behöver en mamma som uppskattar en .
Eller en pappa som också gör det :D
Jag älskar dig mamma!
Jag älskar dig också pappa!

Det finns en till som jag älskar ! ( Nä MÅNGA!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0