Gästblogg

2010-02-14 - 17:42:59
Shuululuulu kebaber där ute !

Vad händer med Bellas sköna bloggläsare?
Ni ska bara veta vad vi har gjort, haha ''flickan.'' Vi gick in på bilddagboken och sen kollade vi in nåra av hennes kompisar.. Och så hade han typ skrivit värsta historien ? Självklart vart Bella rädd och skulle göra precis allt som historien ville att hon skulle göra.. Men jag gjorde inte det kommer jag dö nu eller? xD..

Ha de bääst alla skööna bloggläsare! Kolla in min blogg Ewwe

Glöm inte att hon har frågestund.. En macka på borden kan göra så vi får fred på jorden!
Postat av: JOYCE

jaa, gu vad coolt att du är modell, är du med i kataloger?

2010-02-14 - 18:32:15
URL: http://joyceismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0