Städat / Hisss & Diss

2010-02-20 - 14:45:32
Hej !
Jag städade mitt rum lite snabbt ;D
DEt vart inte så bra men var tvungen .. Min bror sover nu :D Han är så söt när han sover.
Blir tyvärr ingen bild påå det .. Jag sitter här och ja bloggar, skapade en ny kategori :D Nyheter, då sätter jag in lite nyheter då och då . Vad tycker ni om det?

Kommentarerna: Jag hissar alla kommetarer ! Dem är så snälla !
Jag tycker att en som har många kommentarer ska svara på dem också , (Även foki ) Men hon har så många..
Läsarna: Hissar er! Alla läsare det är så Snällt! Eller ni är så snälla! <3 Så ni vet6 läser jag era bloggar också! Och dem är bra.

Dessie: Är det någon mer än jag som hatar dessies blogg? Sry att jag säger så men den är sååå tråkig, Till och med kissies eller paow är bättre ! :D
Inga kommentarer: Jag dissar när man inte kommenterar :P Men men .. Så ni vet! Ni som läser bloggen och inte har en blogg. Ni kan maila mig : [email protected]


Postat av: Olivia

Gud vilken bra blogg du har! <3 Har en tävling om en header på min blogg just nu, så om du känner för en ny så är det bara att droppa in med en kommentar på det inlägget! <3

2010-02-20 - 14:53:28
URL: http://ollieh.blogg.se/
Postat av: CLIP

Jag håller med dig:)



Tack så mycket!

2010-02-21 - 11:03:52
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0