Badet!

2010-01-25 - 18:34:02
Hej hopp  :D
Skolan , Det är kul men tråkigt, tar mer tid än vad man har hemma -.- Men! Är ändå super kul!
Idag var jag såklart där :D Vi gjorde en hel del saker. Huvudrätten idag var Ravioli . BLÄÄ T.T sorry för ni som tycker om det...
Men jag tycker det är pytom -.- Efter plugget så gick jag Pauo & Laura till badet.
Först simmade vi 5 längder bröstsim sen 5 längder rygg sim . Sen var det bra , Då lekte vi i vattnet haha !
Så eftersom vi badade fick jag inte några bilder med efter :D
Det var skoj, När jag kom hem var min mammas kompis Lisa här. Så hon hade med sig sin 3-4 åriga dotter, Elsa :D
Min bror och Elsa ser nästan lika dana ut. Bara att elsa är lite mörkare.
När jag och laura var på väg hem så råka jag hehe ... Knuffa henne när jag ville täka henne på bilden .. HAha Det får ni se på en bild sen.
Middag hemma var .... Kyckling med ris !! MUMMY!!♥♥

Laura haha! Det var när hon skulle komma upp när jag knuffa henne ^^'

Lauras hår frö till is :S

Hehe bilder på mig B)

Utan för klass rummet Hanna:D och på vänstra sidan  Glacier

Adna <3 Hon gömde sig för kameran .. Jag bitts inte -.-'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0