"Kalas"

2010-01-10 - 14:47:56
Hello!
idag ska lilla jag på kalas :P
Det är vuxen kalas hehe "klas och kalas"
Vi ska ju bara fira hahah henne... sen kommer det typ folk och så,
Nu är det bestämmt i oktober ska jag till mexico och april ska jag till turkiet ;D
Så då kommer jag ta massa foton och uppdatera här !
Jag har aft det tråk tills nu ;D
Jag har bara vilat och sovit eftersom jag är sjuk :(
Jag måste bara hissa och dissa nu ;D

Jag hissar :
Att vara ute hehe och åka pulka ;D och titta på film med familjen !!

Jag dissar :
Att vara sjuk!! Och att jag har skola i morgon .. fast det är lite kul ju men jag orkar inte!! jag vill ha lov ;D
Själv klart ska jag till skolan ändå <3

Så nu är det klart ;D
kolla denna film den äger !!
Fast den är på eng så för ni som inte kan så bra eng så... vet jag inte aha



HAha Visst ägde den kommentera svaret ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0