skola;D

2010-01-11 - 15:18:42
Shullelu!
Jag måste bara tacka sara i förväg ;D
Hon ska göra en design åt mig !!
Jippi jag kommer sätta ut en länk på det senare <3
Jag har varit i skolan idag ;D
Det var kul hahahah !!!
Jag,Ewwe och Latte sprang runt i skolträdgården typ eller vad det var !
HAha xD och körde kull i snön!!
AHha Det vra skit kul!
Men det låter inte så värst kul..
Men det var det ska jag säga dig :D
Vi hade B-språk jag har spanska.Det är faktiskt kul..
Dem jobbar med hälsnings fraser och jag och Latte kan ju redan beställa en hamburgare!
Postat av: Anonym

HAHA !! :D JUSTE LATTE xD kram // Paulinne <3

2010-01-11 - 18:31:19
Postat av: hermy

sv: japp de e skit bra:)

men fin blogg

2010-01-11 - 19:19:44
URL: http://heeermela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0