ONT I HUVUDET!

2010-10-21 - 19:47:17
Rubriken säger allt !
Jag sitter och klottrar på ett papper xD I morgon ska jag och massa andra hem till robert ..
GRATTIS ROBER OCH NATTIYA
Dem har vart tsm sen typ lördags .. Så GRATTIS!!!


Jag har skiiit ont i huvudet jag tror att det är låg tryck eller jag vete fan ...
Jag var nyss nere i centrum med laura hon köpte en tröja ! SKIT fin !!!!! :D Men frågan är bara när ska hon ha den utan tjocktröja -.-'
OMG När JAg och Laura precis kom in i centrum så Vart en typ 14 årig flicka och pojke jagade av en typ saijko man !!!
Han var typ full så när flickan svängde in i the phone house och sedan ut så gick han efter... Jag undrada hur det gick xD
STACKARS HENNE !! KILLEN TITTADE BARA PÅ (hennes kompis )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0