Some times i dont want to wake up my dreem

2010-10-31 - 06:58:51


Ja som sagt det är halloween och då ville jag bara säga HAPPY HALLOWEEN!!!

Ibland vill man inte vakna ur sin underbara dröm och det kommer jag berätta i slutet av det här inlägget
men nu :)
JAg är med och TÄVLAR för att vinna en system kamera eller en vanlig digital kamera

Det är 2 priset och första priset är :

Det är det första priset :D
Så jag verkligen hoppas att jag vinner .
Hon som håller i det här heter Frida Johansson

Jag drömmde att jag var på deras konsert men i en teater . Så dem gick omkring och pratade med oss i publiken .
Det var en skiiit bra dröm men jag ville vakna idag för det var för bra så det är därför jag morgon bloggar :P
OMG!!! OMG!!
Drömmen måste bli verklig :O


I min dröm satt jag brevid Bill .. Mitt emot mig gustav och tom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0