Vit kajal

2010-10-01 - 22:03:54
I detta inlägg tänkte jag inte göra något mer än att säga vad JAG tycker om VIT kajal.
Jag tycker för det första det int eär så snyggt att ha det .. :S Fast det är vad jag tycker det är ju efter min smink sak ..
Sen så tycker jag att det är fjortis VARNING att ha det vid  du vet upp eller hur man ska förklara det..
Har ingen att jämföra dem olika sätten med kajal eller vit kajal att sminka sig på eller snygg svenska men aja !
Dem flesta har det nu . Men jag tycker inte det är så snyggt .. Fast som jag sa :D
DU HAR DIN STIL OCH JAG HAR MIN  ...
Det var mina åsikter om vit kajal xD
I morgon kommer jag om jag hinner skriva om Mascara  :D Två sätt att lägga mascara !



Min ÄLSKADE katt jag har en till vit som kommer längre ner ;)



Min andra ÄLSKADE KATT !!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0