BloggRöstande

2010-09-12 - 17:18:43
Jag röstade nyss på Årets blogg!♣
Det vart såklart utan tveckan ♥ FATTYBOM!!! Hon äger allas blogg!
Fast jag kanske borde ha röstat på ewwe97.blogspot.com också xD
Men det blev en blogg tjej som är knd eller "känd och känd" Hon har ganska så många läsare.
Men hennes åsikter är rätt!

Idag så var jag och familjen på IKEA.
Där köpte vi lådor,stekpannor,decilitermått & co, SMå lådor.
Ja det var typ de xD
Sen åkte vi till TOYS R US Där fick små syskonen några grejer var.
Jag tog faktiskt någon bild på när vincent åkte sånna där grejer man låter sluka 10 kr typ.

Den där Giraffen Var Min syster rädd för. Hon skulle få åka men hon Började gråta.




Min söta syster Jag älskar dig ♥
Jag älskar alla mina syskon bara så ni vet det♥ ( Ni kan inte läsa bara Amoroso men vem bryr sig )


Postat av: Felicia

har veckans blogg nu! anmäl dig! :D

2010-09-13 - 17:51:23
URL: http://felleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0