Dagen efter dagen i går

2010-09-07 - 12:20:16
Vaknade av att jag mådde illa och hade jätte ont i halsen ....
Tog min medicin och vilade. Sen kom mamma in och gav mig datorn .
Jag får inte prata så allt jag vill mamma måste jag skriva på sms ....
Så kommer hon in med tex laddaren eller sånt...
Idag känns det som om jag har en stor klump i halsen elr boll..... Jag önskar att det här bara blir över.
Jag känner doften av mammas mat gissa inte huur sugen jag blir!! Och jag får inte svälja :O!!!
Jag kan inte helller ..
Har inte ätit sen i SÖNDAGS
Gissa om jag är hungrig och jag kan svara redan nu ja det är jag .. Fast inte så jätte hungrig klarar mig till i morgon då det kommer ha gått över ännu mer

H                      O                        P                          P                       A                           S       

JUSTE !!! När jag var på tooan nyss så kollade jag mig i spegeln GISSA VAD!!1
Jag har stora PÅÅÅÅÅÅSAR under ögonen fast jag sovit typ HELA dan :O !



Yogi min katt sov med mig :D

Juste min TRÖJA Har kommit :D
Jag är sugen på varm choklaad med grädde i ... Näär jag är helt frisk ska jag gå med min mamma och fika :O Det har jag bestämt !!!
Postat av: bitterfittan

eller huuur ;)



hade du en mysig fika?

2010-09-07 - 15:31:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0