Kusinerna

2010-09-10 - 20:00:42
Hej Bloggen (kände för att skriva så igen)
Idag har jag vilat hela dan .. Idag kan jag prata lite mer !!! SUPER GLAD
Jag kan dok äta igen... Men väl tuggad mat.
Just nu är jag inne på datorn haha som ni kanske märker annars hade jag inte kunnat skriva detta, eller?
Vi åt super god mat.. Vet inte var det var haha .. Min bror äter mer än mig :O
Min magsäck måste dragit ihop sig sen jag opererade mig.
På måndag blir det SKOLAN!! Kommer inte kunna prata lika mycket som vanligt.
I morgon ska jag kanske ringa en kompis och träffas..På morgonen blir det Läxor.
På söndag vet jag inte men på morgonen blir det läxor ...


Min söta katt !



Min söta kusin som leker ^^




Det är klart att om dem stora killarna leker så vill lilla syrran också vara med :3
Postat av: felle

har en ny blogg :D

2010-09-10 - 21:32:07
URL: http://felleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0