Så ni vet xD

2010-09-28 - 20:11:36
Jag har sakdet förut men säger det igen men VI HAR FÖR MYCKET PROV !!





* JAG HATAR FÖR MKT PROV!!
Jag menar alltså prov och läxa i samma vecka -.- Vi har typ prov varannan vecka "SUCK".
Men det är också ett tecken på att vi lär oss mkt ...
Jag har typ inte gjort många inlägg den är MÅNADEN? Pga. Det !!

*BARNDOMSBILDER
Jag älskar att titta på barndomsbilder . Då menar jag bilder från typ 1 år sen till 10 12 år sedan .
Jag tycker det är så roligt att titta på bilder från förr ..
Tycker inte ni att det är roligt att titta på sånnt ?
Man väcker alla minnen i huvudet . Man börjar tänka på tex. Hur bra man egentligen har haft det .

*TYG

Tänk egentligen hur smart personen som kom på tyg var ?
Tänk från dens uppfining har vi kommit på leggings,strumpor,underkläder,linnen m.m
Utan denna genie skulle inget vara som nu xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0