Orkar ni läsa & lämna en kommentar?

2011-12-28 - 19:25:53
image description image description
HejHej kära läsare . Nu under lovet kommer min uppdatering vara ganska dålig . Fast det är väl klart att jag försöker blogga bra .Men det är svårt , har inte så mycket att förmedla (säga) ... så jag vet inte vad jag ska blogga om . Om ni har tips om vad ni vill att jag ska blogga om kan ni bara skicka en kommentar eller om ni är vän med mig på facebook så kan ni bara skicka ett meddelande. Jaa . Mitt lov har varit helt Awesome . Jag har shoppat , varit med kompisar chillat & varit sjuk. Jag och Evelyn var inne i stan i går . Vi hade det roligt och det var fullt med människor i stan efetrsom att det är MELLANDAGSREA.

Jag tycker att folk överdriver med den där mellandagsrean . När man är inne i stan kan man väl ta det lungt . HAHAH aja . Juste jag kom att tänka på en sak när jag och evelyn var på tunnelbanan. Då var det en man som var berusad och han sa till ett par ungdomar som hade fötterna på sätet . Men de vägrade ta ner fötterna . Så då sa han rasistiska kommentarer . Men men ... Vilket samhälle vi lever i .. Hur ska de bli eftersom folk lägger upp konstiga rasistiska videosar på Youtube..

AJA PUSS PUSS FRÅN MIG TILL DIG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0