MIN DAG ! SORRY FÖR MYCKET TEXT !

2011-02-28 - 20:04:15

Så här var min dag exakt . Vaknade, åt frukost, städade rummet, pratade med laura , bloggade, dansade, gjorde illa mig 4 gånger, pratade med laura igen haha XD , lekte med min lillebror, bråkade med min lillebror , dansade igen, bloggade, åt mat , ringde laura , träffade laura , vi sprang upp och ner i centrum ! HAHAHA folk tittade på oss som vi var idioter hahahh , laura köpte pommes och en glass, vi gick runt igen hahahah XD , Laura och jag var i stadium i typ en timme för laura hade SVÅRT ATT VÄLJA VILKEN BOLL HON SKULLE HA ! TILL SIST BESTÄMMDE HON SIG FÖR ATT HON INTE VILLE HA EN BOLL AHHAHAHAHAHHAH XD -.-

HAHah nice dag va ? Juste vi körde lite fotboll i stadium också ! :D För att "testa" bollen .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0