TRASSEL

2011-02-27 - 11:07:45

Som sagt i går var jag och såg trassel med mamma , vincent, moa,tant thereseoch alva . Jag tyckte TRESSEL var helt AWESOME en av dem bästa filmerna i disney faktiskt .. Alla med syskon eller kusiner eller alla som vill borde se den för jag tyckte den var helt awesome! SE DEN NU OCH DU ÄLSKAR DEN!



Pascal och hästen var bäst ju , Ni som sett den kan väl säga vem ni tycker var bäst i filmen ?! Sen gillade jag fjättjejorna som flätade rapunzel för när han snubben skulle rida på hästen så stog dem där under och ba WAAAOOOW! :O med öppna munnar och då garvade jag jätte mycket ahha :)

Rekomenderad film , Barnvänlig och super rolig haha :) Betyget måste vara :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0