FRÅGESTUND

2011-01-16 - 11:26:28


Josephine om FRÅGESTUND GLÖM EJ!:
vem gillar du mest i tokio hotel? och vilken är din favoritlåt med dem? :)<3

Svar : Jag gilar ALLA i tokio hotel men dem jag pratar om mest måste nog vara Bill och Tom men utan Georg och Gustav blir det ingen Tokio hotel ♥ Jag ÄLSKAR ALLA låtar har ingen favorit . HEHE


Jennifer - Läs & komentera! ([email protected]) om FRÅGESTUND GLÖM EJ!:
Favorit film?
Godis eller chips?
Vad tycker du om min blogg?(a)
Favorit blogg?

Så det var typ dom frågorna! :)<3

Svar : Favorit film .. Jag vet inte .. JAG VET INTE XD jag kommer inte på någon hehe !
Godis (fast på lördagar )
Din blogg.. Jag vet inte riktigt den är väl bra :D
Favorit bloggar dock typ dem ända bloggarna jag alltid LÄSER! HOFH , FLUMMIGAST , KALLINX , KANDYLANDY


Felicia :D om FRÅGESTUND GLÖM EJ!:
Vad skulle du helst göra, äta ko ögon blandat med ko tarmar, eller döda mig? Hahhaha! Bästa frågan asså!! xD

Svar : Jag hade ätit Koögon blandat med ko tarmar XD Hellre det än att döda en människa men stackars ko ...:( MEN STACKARS DIG!!!

Linn om FRÅGESTUND GLÖM EJ!:
Bästa minnet med mig ? xD

Svar : Nog när du jag och några till var i centrum och Hoppa runt XD Helin skulle kolla på sina parfymer HAHAHAHHAAHHAHAHA XD
Postat av: Mimmi

Hejsan ! Jag vet att frågestunden redan varit men man kan ju ändå passa på att fråga ? :)



Frågan lyder : Är du fortfarande Fotomodell ? Sådantfall , villka affärer är det då du säljer för . T.e.x Hm Kapahl ? :)

2011-01-16 - 13:59:57
URL: http://miuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0