HEJ DÅ ETT VIKTIGT MEDDELANDE

2011-01-27 - 15:49:12

Jag är så trött på att höra : Jag är tjock!,Tycker du jag är tjock?, Jag borde banta, Jag är underviktig!, Jag är överviktig, Tycker du jag är smal? , Borde jag äta mer för att gå upp i vikt ? , Är jag alldeles för tjock för min ålder?
Jag är trött på alla dem DUMMA frågerna !  Vi är bra som vi är .
kanske om du är 20 och väger 120 kg eller  19 och väger 40 kg. Ni försåt vad jag menar . Men i det här fallet är vi 13-17 år och är tonåringar ! Vi behöver inte tänka på allt detta trams .

Men sen förstår jag inte hur man tex. kan vara 14 år och säga att den vill banta och så tränar man inte , man äter godis , man tar inte imot frukten i skolan eller på fritids , man äter inte mycket man . Men fortsätter äta allt onyttigt . Då tänker man hur hade du tänkt att gå ner i vikt ? XD
Men nu är det inte viktigt !

MAN ÄR SÅ KALLAD "FIN, VACKER " ÄVEN FAST MAN ÄR TJOCK ELLER PINN SMALL!

MÅSTE DRA NU HEJ DÅ!
Postat av: Anonym

håller fullständigt med det är den där plastiga kissies fel :(

2011-01-30 - 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0