MINNEN!

2011-01-16 - 16:00:00


Laura, Julia & jag  ♥ gamla minnen det där !

Jag, Rebecka , Nadja, Amanda ! HAHAH kolla på mig :P


Typiskt Bella,Eva & Laura STYLE!


Vi körde alltid tuggumileken :D

Vi bestämmde os att klä ut oss och gå på bio inne i stan XD Så Eva jag och laura klädde ut oss och åkte . MEn på vägen hände ju massa saker XD Folk tittade snett men vi brydde oss inte vi fortsatte at gå till bion HAHAHAHHA


Så såg Laura ut :D




Jag åt pannkakor hos laura PANNKAKOR OCH VI KLÄDDE UT OSS MED JAPAN KLÄDER XD


Så såg eva ut :D




Första Dagen vi inte hade musikprofil :P

Alla tre ! VI MISSADE NÄSTAN TÅGET PGA DETTA FOTO XD


Innan vi åkte hahahah :D

Det har typ tagit 1 timme att fixa detta inlägg hahah XD
Postat av: singa diva

hahahahaha awww !!! titta så söt du var då!!

2011-01-16 - 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0