! ! MORGON ELLER MENAR GOD DAG ! !

2011-01-03 - 13:19:35

Igår var likxom en tråkig dag hade nästan inget att göra . Så idag ska det bli roligare♦ . Men har ett PROBLEM! nu är det så många som frågar om vi kan göra saker ... Meron , Christine och jag tänkte gå på bio med Laura men bara kanske vi tänkte bara på det sabbt igår så är inte hel säker !
Jag får se vad jag ska göra ;) Fast vad jag än gör så ska jag ta med HALO!
HEHEHHE HEHHEHEHEHHEHEEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHE
Laura har fått mig att skriva hehehhe .. min sak är ju HAHAHHAHAHAHHAH XD

eller kanske hahahah
Postat av: sarah.

ja hoppas du hittar dom, ;)

supersköna värkligen!

i helgen bli det malmö , med systrar & mamma, och sedan blir det träffa kompisar & chilla gärnet! , vad ska du själv göra i helgen? :) PUSS!"

2011-01-03 - 14:15:45
URL: http://soundofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0