SVAR PÅ EN KOMMENTAR

2011-01-09 - 10:32:57


Jessika om NANANANNANANNANANAN:
Hej Bella!
Jag undrar bara en sak.
När du bytte skola, vad hände med från din förra skola då? Har du kontakt med någon av dem?
Kram <3

Svar : Jag bytte skola för att jag var trött på att åka så långt till  en skola som inte är bättre än vissa andra skolor. Okej den skolan är kanske lite bättre än den skolan jag går i nu men man blir aldrig illa behandlad eller får ett smeknamn som mjölkchoklad eller mörkchoklad för att man ser lite annorlunda ut .  skolan jag går i nu så är det massa så kallade " Blattar " Det är det som gör att jag trivs med den skolan så mycket :D

Jag hade ju många vänner i den här skolan från när jag gick i 3-6års :D så det var kul att träffa alla gammla vänner igen !!! :)
Jag har ju kvar vänner från min gammla skola och det är ju skönt så man vet att man kanske kan ringa någon av dem på lovet :] Fast det förstos man tappar ju kontakten med vissa ..
Jag tänkte visa er mina närmaste vänner i från min gammla skola ..

1 : Emily , vi har haft en jätte rolig tid tillsammans Vi har vart baktjejerna .. Men vi chattar då och då men på sista tiden har vi börjat tappa kontakten .. Det är inte bra men men sånnt händer :/
Vi träffades första gången i 4 an och började kalla varandra Ping ( jag) och Pong ( Hon ) HAHAHAH XD Det var en riktig roli lek vi lekte :] Vi lekte att vi skulle spränga ica och skolan ! HAHAHHAHAH vilken livlig fatasi vi hade!!


2: Eva :] Vi har måååånga minnen ! Allt från att köra kak leken på tunnelbanan till att gå på bio med katt utklädnings kläder XD Eva träffade jag första gången i 6 års tror jag .. Men tyvärr var vin inte så mycket med varandra .. Men i 3 an när vi fick veta att vi skulle börja i samma skola ändrades ALLT!!  Vi brukade chatt förut och sova över nästan varje helg .! :D Men nu så chattar vi aldrig .. Lite snynd .. Jag borde ta att ringa henne snart !

Hoppas du vart nöjd med svaren!!:D

 

Postat av: Jessika

Tack :) Du svarade på frågan haha ^^

Synd att du har tappat kontakten med både Eva och Emily... det låter som ni hade rätt kul xD

Kram! <3

2011-01-15 - 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0