SVAR SVAR SVAR

2011-01-15 - 10:41:21


Anonym om DANCE DANCE DANCE !!!!:
Vilket bild program använder du dig av när du gör det där coola? Skriv gärna ett helt nytt inlägg om det och om programmet är bra och så vidare.
Svar : Hoppas du menar programmen jag gör dem här sakerna som är först som så kallade "rubriker" . Jag andvänder mig av 3 pogram men tex till den jag har i det här inlägget så andvände jag bara 1 pogram . Men ibland kan man behöva alla tre !  Jag tänkte visa pogrammen ifall du också vill andvända dem !:D Alla tre pogrammen är lätta men man kan ändå göra ur snygga designer eller andra saker till bloggen eller vad man nu vill göra :D Picnik laddar man INTE ner !




Dont forget : FRÅGESTUNDEN KLICKA FÖR ATT KOMMA TILL INLÄGGET !
Postat av: gracia

OMG, Du har världens snyggaste hår afro<3!!!!!!

2011-01-15 - 19:46:30
URL: http://gracizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0