TANDLÄKAREN inte alltid så KUL!

2011-01-10 - 18:52:22

Idag så var jag hos tandläkaren ...  Det gick bra tror jag vi tog bort en början på ett hål . Men efter somn jag räknas som en "vuxen " så fick jag vuxen bedövningen ! och det var inte kul ska jag bara säga dig ! XD Jag var bedövd från början av kinden till mitten av hakan , då är man bedövd inne i tänderna också tungan också för den delen .. .. Jag gillar inte så mycket att vara hos tandläkaren men vill man ha ett fint leend så får man tåla lite också XD Jag vart helt kallsettig av sprutan !!! Jag var tvungen att ta det lungt innan vi fortsatte ..

Så kan jag se ut fast då kommer jag bara ha en räls som går där nere så det kommer inte att synas så mycket HOPPAS JAG!!!!!! Jag får välja mellan att ha tandställning eller att dem drar upp mina två tänder .. så det är ett svårt VAL!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0