Sorry !!! Har inte internet på en månad till :(

2011-07-04 - 22:33:51
Idag var jag @ grönan med Laura :) Det var rätt roligt ! Vi drogade Vilda musen och hahahaha vi vart typ as bra vänner med några som jobbade där ( No pero Laura u know what i mean ) AHAHAH ;) :) :P ( Bomb med smile ) . Juste jag kanske borde berätta hur jag kan blogga nu och det e för att jag e hos Laura ! Och för er som vill veta varför jag inte kan blogg så e deet för att bredbadnsbolaget ÄR SEGAAAAA! med att flytta över till vår nya lägenhet :) Men vi får internet nästa månad ( min månad) .
En smexig bild från när jag hade en as skön regnjacka på mig :)
Ps. När jag får internet har jag en egen LAPTOP !!! :)))))))))
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2012-01-12 - 23:51:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0