TJÄNAAA

2011-07-15 - 14:08:57

Hehhehehe idag ska jag vara med Pauo och Laura det ska bli myys & uber kuuuul :) Vi har inte träffats på år ovh daar ;) ♥ Så det ska bli super kul :) Vi ska se på Harry Potter part 2 Hehehe , Men jaaa vi hörs när jag kommer hem :) Jag kommer börja skriva mer på bloggen bara så ni vet hehe ! Ciao !

Hehehheheh idag ska jag kanske till grönan med Laura vi brukar åka dit lite senare och åka några grejer sen dra hem hahaha :) Så ska ringa henne så vi kan tagga dit :) om inte ska vi hitta på något annat säkert :) ♥ Vi skulle typ egentligen va med Pauo men aa ändringar ! men då ses vi Ciao



Pottis har en super snygg stiiil:)

"En gång såg jag en jätte låång kille han var typ 2 m och hans tjej var typ 150 ! Dem såg roliga ut men det var också gulligt. Om man skulle vända det så tjejen var lång och killen kort skulle det vara lika gulligt då ?" Enligt Laura Jaa. Men vad tycker du ? och du ?
Postat av: laura hejhehjehjehjehj

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

2011-07-15 - 14:23:43
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: laura hejhehjehjehjehj

men då kommer jag tycka synd om pottis snyyyyyyyyft :(

2011-07-15 - 14:24:14
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0