MY DREAM!

2011-03-07 - 20:04:10


Man tänker alltid vad är min dröm ? Då kommer jag och tänka på Sweet sixteen ! GUD det är det ända jag vill ha näär jag blir 16 ! Sweet sixteen ♥ Jag skulle ha en stor fest i en fin lokal , med en kändis och då skulle jag såklart välja highwon från sverige ! Dem är UUUUBER cooola ! Jag skulle ha en uber snygg klänning och massa snacks och roliga saker , jag skulle dock inte vilja att den är så stor för tänk om det kommer massa från olika ställen jag skulle bara vilja had et för dem som var bjudna :) typ alla i 7an och några i 8an och några andra jag känner ! :D
Laura vet vem jag verkligen skulle vilja ha med på festen ! Mr. Ji ! ;)

Vet ni vad mamma sa?
När jag berättade det här så sa hon ja varför inte men då får du betala med egna pengar och jag tjatade så heheh .. Man vet aldrig hon sa att det skulle gå bra det var bara att hyra en lokal och att ha en kändis är dyrast :) Men ich hoppas att miene dröm vill bli sann :) ♥

SRY MYCKET TEXT ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0