kort om dagen och en låt !

2011-05-09 - 20:59:47
Idag var det VÄÄÄÄÄRSTA TUR DAGEN ! Först gick jag till skolan och på lunch rasten så såg jag och Laura honom hahah ! :) Han hade klippt sig och blivit brunare , super söt haha Laura vart så glad :)
Sen så fick vi sluta kl. 12.15 och då gick jag och Laura till Centrum och köpte några saker . Efter Centrum så gick jag till Laura och vi möblerade om i hennes rum ! Hon har ett nytt skrivbort som är GIGANTISKT!

Juuuste ! på ONSDAG åker jag till Turkiet då syns vi inte eller jag kommer be Evelyn att blogga om hon orkar och vill :) Fast ni kanske inte ens bryr er för jag bloggar ju så ofta ;) XD ( NOOOT)

Postat av: laura hejhejehejeh

TAAAAAAAAAAA BBOOOOOORTT HAHAHAHAHHAHAHAHAH XD

2011-05-10 - 07:31:58
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0