SOMMAREN

2011-11-27 - 10:56:07

HejHej ! Igår hade vi det jätte mysigt på julkonserten i Filla ! Alla olika typer av musik spelades Birka Gospel va där och dem var helt underbara . Det kom andra fantastiska band/körer. Alla är värda en guld klimp . Jag ,Hermon och Lina fick sälja glögg i kanske 1 timma innan julkonserten.Nardos,Lina,Hermon och jag fick också stå och sammla in pengar till de fattiga familjerna i sverige och sjukhus .Så att de kan pynta sina lägenheter köpa en present eller två till sina barn , så sjukhusen kunde köpa presenter och pynta varje rum i sjukan ...

Men nu över till sommaren . Saknar ni den inte lite ? Jag saknar den ! Fast ändå så är det roligt att vi ens får se snön(om den kommer snart). Så dagens fråga : Saknar ni sommaren elr vill ni ha snö?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0