För dig som vill veta :

2011-10-18 - 21:15:42


Om du någonsin tänkt eller funderat över vilken religion jag har eller om jag har någon .. Jag är Kristen . Att vara kiristen för mig betyder att jag , konfimerar mig , ber till Gud, går till kyrkan , älskar och tänker på Gud m.m . Varje tisdag går jag till kyrkan och konfirmerar mig . Det är super kul att bli konfirmerad ! Man pratar om hur man tror att jorden skapades, hur man ska vara för att vara kristen , vi läser bibeln, kör lekar och går på läger. Men vi gör även mer sjukt roliga saker .

Jag tycker inte att hela världen ska vara kristen . Jag tycker ingenting . Men jag vet att alla där ute någonsin har tänkt på en Gud någon gång . Jag tror att alla där ute någon gång har bett en bön . Inte sant ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0