PULKA!

2012-02-17 - 14:40:36

Man kanske tror att jag är pigg p.g.a bilderna jag tog nyss.. Men KNAPPAST ! Jag är dö trött efter att ha åkt pulka hela dagen... Eller hela dagen ;) Jag åkte inte mycket pulka för jag var ju oss doktorn igår och jag har en muskelskada. Det struntade jag i och åkte pulka ialla fall. Men roligt som *** var det att åka pulka ! Efter att ha åkt pulka så gick jag,julia,felicia,laura och de andra "barnen"/eleverna till en stuga och där inne åt vi lunch. Sedan fick man göra vad man ville. Fast jag och de andra frös så mycket att vi la oss och vila . Efter någon halv timme-timme så gick jag,Felicia och Laura "upp" och tog massa bilder ! Men de får ni se så fort hon har lagt upp de på fb eller hennes blogg. Nu orkar jag inte skriva mer .. Men ni får 3 bilder ;)

Puss och hej leverpastej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0