Träning , Tränings pass igen på måndag .

2012-02-12 - 09:38:44

Jag och Laura har börjat träna. Vi är ute och springer och joggar. Vi kommer träna varje : Måndag,Onsdag och Lördag tror jag hahaha , eller det är liksom då vi kan :) Så runt 18.00 eller 19.00 går vi ut och springer.
Det känns skönt att börja träna det var ju trotts allt mitt nyårslöfte. Om vi springer i 22 dagar så har vi gjort ett bra jobb tycker jag och då blir det nog lättare och man får mer sug att gå ut och springa . Det sägs att om man gör något i 22 dagar så tappar man beroendet och gör det av sig själv de där bestämda dagarna.

Men hörrni nu ska jag gå och duscha sen ska jag gå till Evelyn med Laura vi ska hämta saker till Lettland :)
Puss Puss !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0