Evelyn M

2012-01-20 - 12:29:29

Evelyn ♥ Evelyn snälla kom tillbaka . Hör av dig ring mig smsa mig . Jag saknar dig som in i jag vet inte vad . Kan du inte komma och hälsa på åtminstonde !? Hur ska det här gå .. Det funkar men .. Jag säger ibland Evelyn till någon annan och då börjar alla tänka på dig . Det ät lika tråkigt som att se på en himmel utan stjärnor ! Vi måste träffas snart och typ åka in tillstan och göra det där vi inte vågade göra förra gången HAHAHA nej jag driver men .. Hitta på något !

Jag läser visst din blogg . HAHAHHA snart kommer jag skriva en bok om dig tror jag . HAHAHHAH så mycket saknar jag dig . Du är bäst och du vet att alla älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0