Grattis världens bästa pappa!

2012-01-18 - 19:25:22

Jag tror att bilden jag gjorde till instagram förklarar allt ... Hur har eran dag varit ? Jag vaknade vid 06.00 och mådde illa hade gjort det hela natten och morgonen så hände en olycka .. Sen sov jag till kl.11 och då såg jag film. Sen så tog jag det lungt och så ... nu är jag inne på datorn igen och skypar med min coola farmor .


Grattis i efterskott till världens bästa pappa!
Hade tänkt att skriva det igår men hade brottom till konfirmationen !  Du är bäst , älskar dig . Eu te amo Pai ♥ Älskar dig Pappa Willians Saknar dig också pappa ! ( sen vet jag att du inte vill ha en bild på dig här ute men en på oss båda måste jag lägga upp )♥

Puss Puss älskar dig pappa !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser ;) )

URL/Din blogg om du har :):

Din kommentar:

RSS 2.0